Vigtig info om forsikring af DAO hjemmelevering

Når du vælger at få din vare leveret med DAO Hjemmelevering, distribuerer de pakken om natten og den bliver for det meste leveret tidlig morgen ude foran din hoveddør.BEMÆRK! Vi har et erstatningsansvar, så længe pakken er i vores varetægt. Når pakken er placeret ude foran din dør, så ophører vores erstatningsansvar. Du er herefter selv ansvarlig, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadiget, og du kan ikke kræve erstatning.For at undgå denne lille risiko som der ligger, skal du vælge DAO pakkeshop levering.

Hvor bliver min ordre sendt fra?

Alle ordre med undtagelse for kunst bliver afsendt fra ARTLI ApS i Klampenborg Danmark. Kunst afsendes direkte fra kunstner.

Hvad koster fragt og hvor længe skal jeg vente på min pakke?

Alle ordre med undtagelse for kunst afsendes hurtigst muligt dog senest inden 72 timer, hvis varen er på lager. Kunst sendes fra kunstner og leveres inden 12 dage. Vi sender fragtfrit til pakkeshop på alle ordre over 499kr. Ellers koster fragt fra 39 kr. pr. ordre. Du kan spore din pakke via dette link ved GLS SPOR MIN PAKKE GLS eller dette hvis DAO: SPOR MIN PAKKE HOS DAO

Er pakken forsikret?

Alle pakker er forsikret frem til pakken er afhentet i en pakkeshop. BEMÆRK! Ved DAO hjemmelevering har vi et erstatningsansvar, så længe pakken er i vores varetægt. Når pakken er placeret ude foran din dør, så ophører vores erstatningsansvar. Du er herefter selv ansvarlig, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadiget, og du kan ikke kræve erstatning. Du kan spore din pakke via dette link: SPOR MIN PAKKE HOS DAO

Hvordan returnerer jeg en ordre jeg har fortrudt?

Selvfølgelig kan du returnere hvis du har fortrudt, dog skal du reagere skrifteligt til: hello@lgoodie.dk senest indenfor 14 dage. Du skal du selv betale for fragt. Emballage og plombering må IKKE være brudt. Følg dette link for bestille retur Lgoodieretur

Hvad gør jeg hvis jeg vil reklamere over en vare?

Send os en mail med billede og forklaring til hello@lgoodie.dk så hjælper vi dig igennem processen for retur. Du modtager et retur nummer så snart vi har godkendt din reklamation. Din retur pakke sender du via dette link:

Lgoodieretur.

Hvor kan jeg slette mine adresser og data?

Du kan logge ind og slette dine adresser på din lgoodie konto og du kan til enhver tid sende os en mail på hello@lgoodie.dk hvis du ønsker alle dine data slettet hos os.

Jeg vil gerne forhandle mine produkter eller kunst på Lgoodie

Vi har et nøje udvalg af produkter på lgoodie, ønsker du dine produkter på lgoodie er du velkommen til at sende os en mail på hello@lgoodie.dk.

Firma køb - Jeg ønsker at købe firma gaver hos lgoodie, er det muligt?

Ja selvfølgelig! Kontakt os på hello@lgoodie.dk så finder vi et super attraktivt tilbud til dig som dine ansatte vil elske

Kan man ikke købe kunst på abonnement mere?

Hvis du har et kunst abonnement hos ARTLI forsætter det uændret men vi har pt. lukket for salg af flere værker på abonnement. Har du en specifik efterspørgelse herpå så kontakt os endelig på hello@lgoodie.dk.